Seg

Usch, känner mig alldeles seg i huvudet, antydan till huvudvärk också :P Hoppas det går över...

Nu ska jag i alla fall bara ta det lugnt. VI har varit och handlat, fick bli färdigmat idag. Körde inom Max men jag valde en sallad bara. Är inte särskilt förtjust i deras hamburgare, bara Burger King som gäller där nuförtiden. Deras är supergoda! Dessutom var jag inte så hungrig efter dagens lyxiga lunch : )

Något som kan muntra upp lite är dock kvällens program - wiiee! Som vi har längtat. One Tree Hill och Desperate Housewives. Ingen kan väl ha missat att det börjar igen : )

Kommentarer
Postat av: Anna

du, kan du göra det?
jag har en header här som jag har gjort i word. den är skitsnygg, kan du bara sätta in den? den blir helt suddig och lite när jags ätter in den :/
kan skicka den i mejl:):):)

2008-04-15 @ 18:30:07
URL: http://rawgnar.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0