Ränder

Jag är verkligen insnöad på randigt just nu känner jag - men det är ju så snyggt! Fastnade för den här bikinin hos Nelly. Lite i dyraste laget kanske. Men snygga budgetvarianter finns ju annars att hitta hos H&M och Gina Tricot. Dags att undersöka deras utbud inom det området snart känner jag.

image478
Bild lånad från Nelly

En sak som är säker är i alla fall att jag den här gången ska köpa bikini här hemma i Sverige, och inte när vi väl är i Thailand som senast. Så svårt att hitta rätt storlekar där och ofta dåligt med möjlighet att prova dessutom.

Kommentarer
Postat av: ida

wow vilken fin bikini =) köpte själv okså en bandeau bikini, de tycker jag är hetast i sommar!

2008-04-19 @ 13:07:30
URL: http://idamn.blogg.se
Postat av: Sonja

Guud vilken söt bikini! :)
Ha en bra dag!

2008-04-19 @ 13:21:07
URL: http://SonjaLandin.blogg.se
Postat av: Evelina

Jättesnygg bikini! Och skulle ju inte fela alltför mycket att se ut så där till sommaren:P

Ha en toppenbra fortsättning på helgen!:)


Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0