Prommis

Har precis varit ute på en liten promenad, och det var riktigt skönt.

Tyvärr har solen försvunnit, lika snabbt som mitt goda humör skulle det visa sig! Eller ja, fredagskänslan kan väl ingenting rubba, men lite irriterad blev jag allt.

Skulle en gång för alla gå och köpa den där klosaxen till lillen. Stegade in i butiken för fjärde gången då senaste två veckorna och frågade henne vilken det nu var som jag skulle ha. "Nej, vi har inte fått in dem", sade hon. "Det blev nåt fel med leveransen." Alltså fick jag gå därifrån med oförättad ärende - för fjärde gången!

Blir man tokig?

Jag får nog allt säga till V att vi kör ut till någon annan djuraffär nu i helgen. Så omständigt ska det inte behöva vara att inhandla en klosax.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0