Morning

God morgon på er!

Efter närmare tolv timmars sömn så känner jag mig lite piggare :D Jag ska i alla fall aldrig klaga på att det är tidigt att gå upp vid 6, halv 7 igen... 4 är däremot lite tidigt för min del.

Idag ska vi inte göra mycket alls. Jag ska njuta av ledigheten, vi åker väl iväg en sväng men kvällen blir lugn. Känns verkligen helt underbart med fast jobb! Och vilken arbetsplats dessutom - jag förstår inte att jag kunde ha sån tur. På  måndag ska jag prova att ha med lilleman på kontoret också. Hoppas han uppför sig!

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2008-04-27 @ 18:49:32
Postat av: Therese

Anonym: Jag jobbar som administratör på ett mindre kontor här i stan.

2008-04-27 @ 19:10:07
URL: http://tezzas.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0