Mat idag

Vi har precis ätit middag - tacos som vanligt! Den här gången med tortillas, annars brukar vi ha de där chipsen som också är väldigt goda till. Det är något jag aldrig tröttnar på :D

Det värsta är att vi måste ju ha lite rum för bakelserna senare också, jag är proppmätt som alltid efter tacos, haha. Det som fanns i kartongen var alltså två Napoleon-bakelser. Längesedan jag åt det, men o så gott! Ja, man får nog i sig dem på ett eller annat sätt - sånt mumsigt tackar man ju inte nej till.

Vi tar det lugnt hemma nu bara. Imorgon blir det ju att träffa släkten, skojsigt. Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: sanny

svar: ne, fick veta en halvtim efter hon gjort testet, men den var då, typ igår eller när det var som det inte var en hemlis längre :)

2008-04-18 @ 18:55:57
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Felicia

jag åt också taco. haha ;)

2008-04-18 @ 19:28:54
URL: http://ffeliciiaa.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0