Märkesväskor

Jag kom på att jag läste en märklig grej i tidningen imorse.

Det stod att designerväskans tid snart var förbi(?). Enligt en marknadsundersökning skulle det snart inte längre vara lika attraktivt med dyra väskor som marknadsförs av kändisar, och just brittiska kvinnor förväntades det kommande året satsa på billigare alternativ istället.

Tror ni det stämmer?

Tror ni verkligen att dyra väskors popularitet kommer minska till förmån för billigare? Jag menar, en designerväska är ju alltid en designerväska.  Eller?

Kommentarer
Postat av: Hanna

..tidningar brukar ju ha fel ibland ;P

2008-04-11 @ 12:38:02
URL: http://johannawiik.blogg.se
Postat av: Lollo

nja jag vet inte. men det kanskre inte kommer att vara lika mycket status att ha en designer väska, för de flesta nuförtiden har ju råd med en!

2008-04-11 @ 12:59:20
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0