Lugnt

Det blir trots allt en lugn kväll. Jag tror faktiskt att vi förlägger eventuellt firande och så till helgen. Imorgon ska jag i alla fall in en sväng till stan (igen) och verkligen anstränga mig för att hitta något fint. Känner att jag behöver något nytt, särskilt när vi ska ut och äta middag i Stockholm - wiiee! Ska bli otroligt spännande!

Nu när man kommer ha en fast inkomst kan man också unna sig lite mer än tidigare : ) Och en LV Speedy kan jag inhandla i USA med gott samvete också. Har längtat så efter en. Det är ett mål jag haft länge.

Nu ikväll tar vi det alltså mestadels lugnt. Snart börjar ju Unga Mödrar på TV, det missar jag inte idag. Glömde bort det i måndags tyvärr...

Kommentarer
Postat av: ida

sv: tack det samma! har just fått en ny dator så skall utforska den lite och installera nya program osv :P

2008-04-17 @ 19:29:38
URL: http://idamn.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0