Lördagkväll

Vi har mys i soffan denna lördagskväll. Skönt att ta det lugnt, var välbehövligt :) Tittade på filmen Day of the dead, remaken alltså. Inte den bästa zombiefilmen jag sett, men helt ok. Effekterna var ganska bra, haha. Inget för den äckel-magade dock.

Har kikat runt en del på nätet (för ovanlighetens skull) då jag känner att jag behöver lite förnyelse i garderoben. Funderar på att göra en räd i stan i slutet av nästa vecka för lite "serious shopping".

image518
Bild från Google


Har som bekant fast jobb nu :D Wiee! Det tycker jag att jag förtjänar, att få lite nytt! Det största problemet brukar dock vara att hitta något kul, men butikerna får in nya saker hela tiden ju. Blir kanske lättare att shoppa loss när man har en lön att spendera, haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0