Lite sol

Efter en lördag med någon vidare vårvärme så fick vi faktiskt lite sol nu till kvällen! Jag var ute med lillen på promenad och det var jättehärligt, mycket människor som var ute och gick i det sköna vädret.

Vi har ätit middag precis så jag lite lagom mätt :D Kyckling och en himmelst god potatisgratäng (mycket fet grädde i såklart) och sallad till. Nu blir det en lugn kväll framför TV:n. Blir nog att vi ser zombiefilmen Day of the dead som vi tänkte se förra veckan.

Förresten, V påminde mig om en sak idag...

...det är ju min namnsdag! Han var den ende som uppmärksammade detta, haha, bra koll man har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen oj tvilling!
Grattis på namnsdagen i efterskott, hade inte den blekaste ening om att du hade namnsdag nu! :D

2008-04-27 @ 20:22:03

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0