Kaos!

Nyss så här ut som ett bombnedslag i lägeneheten, papper, kartonger, verktyg överallt! Som ni förstår så har V varit duktig och tagit itu med nattduksborden. Det där är inget för mig så jag håller mig utanför. På sin höjd går jag och plockar lite bland skräpet, som jag gjorde nyss. Alla de där delarna och konstiga beskrivningarna som alltid följer med är lite väl förvirrande för mig. Hur litet något än är så ingår det alltid tusen olika saker! Hur det nu kan vara möjligt...

Efter ett par svordomar (det hör väl till när det gäller sådana här projekt?) så börjar det nu arta sig! Faktum är att han fått ihop det ena bordet som redan är på plats. Inte illa! Snyggt blev det med. De såg ut precis som vi ville ha dem, enkla och rejäla samtidigt som de går ihop perfekt med sängen.

Då är det bara en kvar. Och jag nöjer mig med att beskåda den här fascinerande processen som just tagit sin början.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0