Kaos

Efter lite planerande har nu den stora utrensingen börjat här hemma. Blev lite funderande hur vi skulle lösa det med byråer och liknande, men jag tror vi har kommit fram till en lösning. Det kommer bli ganska mycket mer plats i sovrummet nu (men desto mindre i förrådet, haha), vilket blir väldigt skönt.

Jag kan meddela att här råder lite av ett kaos för närvarande, inte så trevlig för mig som är något av ett kontrollfreak, men ett ganska nödvändigt steg i storstädningen. V är så duktig, han satte genast igång med stor beslutsamhet. Nyss vaknade t o m dammsugaren till liv för ett ögonblick. Och här sitter jag, vid datorn, haha.

Jag får väl ta och joina honom. Om ett ögonblick...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah, du får ta och släppa datorn för en stund och hjälpa honom. Lycka till!

2008-04-06 @ 11:37:22
URL: http://accessoaren.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0