Hundar

När jag var ute och gick med lillen tidigare idag slogs som vanligt av hur dåliga folk är på att plocka upp efter sina hundar! Att man inte gör det på skogspromenaden eller andra naturområden kanske inte är så konstigt, men mitt i city? På ett välbesökt promenadstråk längs vattnet där det går så mycket folk - det stör mig

Samtidigt ger det en dålig bild av oss hundägare. Jag är alltid noga med att plocka upp efter vår lille för jag vet att ingen tycker det är något som är roligt att trampa i, men det hjälper ju inte när alla andra slarvar. Eller vad tycker ni?

image309

Inte vår lilla nalle på bild, men kanske en lösning?

Kommentarer
Postat av: Sabine

ja usch jag hatar folk som inte plockar upp efter sina hundar..
det ser ju äckligt ut när det ligger bajs överallt.

2008-04-06 @ 18:28:00
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: meeg

håller med ! men var glad att du har en liten hund, lättare att plocka upp efter en sån ju :)
själv bor man ute i öde marken och slipper sånt. hade nog tyckt att det var jobbigt att plocka upp efter våran stora hund inne i stan.

2008-04-07 @ 14:37:16
URL: http://malingrundell.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0