Hemma

Nu är jag hemma igen - känner mig en aning lättad, haha. Jag blev bjuden på en riktigt flott lunch för övrigt, lax som var otroligt god! Salladsbuffén var inte att leka med heller.

Det var inte riktigt så som jag trodde nu under intervjun - ägarna var inte med överhuvudtaget utan det var bara jag och de två som jobbade på kontoret. Eftersom det är ett så pass litet företag vill de säkert att alla som jobbar där får en liten uppfattning om oss som är aktuella för tjänsterna. Det var väl det som var meningen, att också de fick en pratstund med oss sökande.

Lunchen var i övrigt ganska informell, vi pratade lite allmänt om jobb och annat. Otrolig svårt att säga hur det gick, de skulle höra av sig i slutet på veckan eller i början på nästa. Det kändes ok, jag gjorde så gott jag kunde och var avslappnad och försökte inte spela någon annan än den jag är. På något sätt känner man sig ändå ganska liten vid sådana här tillfällen, jag har ju inte värsta erfarenheten som kanske många andra har, men det får man inte visa, haha. Det är bara att köra på och hoppas på det bästa. Det mesta löser ju sig ändå!

Jag har inga höga förväntningar i alla fall, är bäst så
. Är så trist att bli besviken (vilket ändå är ganska svårt att undvika)... Men jag håller såklart tummarna.

Jag är för övrigt otroligt nyfiken på vilka de andra sökande är... Kan de vara i min ålder tro?Och vad har de för erfarenhet? Vad gör de nu? Vore intressant att veta!

Kommentarer
Postat av: nejra

Åh gu vad gått med lax! jag älskar det. Själv så fick ja äta skolmat, inte så gått, nån rhod islandfisk, ett stort minus. haha;)

2008-04-15 @ 13:58:47
URL: http://nejra.blogg.se
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

ja, jag fick det i födelsedagspresent :)

2008-04-15 @ 14:07:24
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0