Hallå

Äntligen en liten paus då jag kunde sjunka ner i soffan en stund! Har jobbat hela dagen, och det känns bra. Fick börja lite smått idag och lära mig, men det kommer ta tid! Massa nytt att lära sig såklart. Känns åtminstone bra att man kommit igång lite.

 Jag var verkligen supertrött igår kväll men jag kunde absolut inte sova. Var alldeles uppe i varv och låg och funderade en massa! Hoppas det blir bättre med sömnen inatt.

Nu har jag precis packat lite inför morgondagen. Får gå upp vid fyra eftersom vi åker redan fem! Tidigt, tidigt. Kommer jag vara trött efter den här veckan eller vad?! Hoppas inte att vi är hemma alltför sent på fredag bara, är lite trist.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

jobbade under helgen från halv 6 på morgonen till midnatt utan raster så vet hur de känns att vara trött nu :p inte kul det, när det är fint väder & man bara känner sig allmänt seg.
(svar) okej, skola här :)

2008-04-23 @ 19:31:43
URL: http://mariellem.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0