Gottis

Just när jag inte trodde att det kunde bli bättre så anländer faktiskt Glamour med posten. Härligt! Lite fredagsläsning är aldrig fel.

Var förresten tidigare i djuraffären för att se om de fått in klosaxen - gissa vad? Det hade de inte! Femte gången jag är där på tre veckor bara för den skull. Hon i affären tyckte synd om mig, så jag fick, trots mina protester, en klosax gratis! Hon hade en liggandes, jätteliten och smidig. Blir nog superbra! Det tackar vi verkligen för, generöst av henne tycker jag. Snacka om kundservice!

Sedan är det ju ingen fredag utan något fredagsmums! Jag och V blir faktiskt bjudna på det idag : )

image471


Tur vi har!
Vad kan det vara som gömmer sig i den där lilla kartongen?

Kommentarer
Postat av: Veronica

tack ska du ha! :) ha en bra fredag

2008-04-18 @ 12:42:37
URL: http://virre80.blogg.se
Postat av: Jessica

Du har ju världens flyt just nu, så härligt, men det är du nog värd. Hoppas du får en riktigt härlig fredag!

2008-04-18 @ 12:43:19
URL: http://accessoaren.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0