Godmorgon

Godmorgon på er!

Om man nu kan säga godmorgon när klockan nästan passerat tolv : ) Jag tog sovmorgon för första gången på ett bra tag och har nu gjort morgonsysslorna i min egen takt. Man får passa på nu innan man börjar jobba fullt :D

Här är helt fantastiskt vårväder. När jag var ute och gick med lillen tidigare så kunde jag kanppt förstå att det var så varmt ute! Verkligen härligt. Hoppas att det håller i sig nu!

Jag har inga särskilda planer för dagen. Ikväll däremot är det släktkalas. Två födelsedagar på samma dag, ett märkligt sammanträffande! Smörgåstårta ska det bjudas på, något jag verkligen ser fram emot :D Känns förresten inte som att det är något annat än mat som rör sig i mitt huvud, haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

nää jag ville bli flyttad när resten blir det :P

2008-04-19 @ 12:16:55
URL: http://fashionstars.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0