Godis

Nu har jag precis vräkt i mig resterna av gårdagens middag: tacos! Det smakade minsann lika bra som det gjorde då.

Vi var ju iväg tidigare och handlade lite. Till min frustration hittade vi ingen klosax då heller. De som fanns är så stora och klumpiga, så jag får ta det nu i veckan istället. Sista utvägen blir väl att beställa från nätet.

Vi handlade en del godis också såklart, både till lillen och oss. Men för vår del blev det lite mer - 1,5 kg. V slår rekord varje gång han plockar åt oss godis, haha. Är det lördag så är det lördag : )

Kommentarer
Postat av: jonna

haha eller hur;P

2008-04-12 @ 14:33:20
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Matilda

Svar: härligt, jo det är riktigt fint väder. Japp, det var jätte kul! :)
Håller med dig, är det lördag så är det ;)

2008-04-12 @ 14:40:21
URL: http://matildasandlin.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0