Full fart

Har varit full fart hela dagen!

Började när jag vaknade lite efter åtta imorse - vad har hänt egentligen!? Åtta, på en söndag...? Jag brukar sova länge och väl  (nåja, ganska länge i alla fall) när jag får chansen. Men alltså inte idag. Vi har varit runt överallt idag känns det som, handlat och en massa annat.

Imorgon är det ju ny arbetsvecka, en lite kortare sådan. Är ledig torsdag åtminstone, kanske jobbar jag bara halva dagen på fredag. Får se.

Nu ska jag ta och sätta mig ner och "plugga" lite. Fick ju en massa material vid utbildningen i Stockholm och det känns skönt att förbereda sig lite till så blir det kanske inte alltför främmande när man ska börja med det på arbetet.

Hoppas att ni alla har en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, skönt med lite kortare vecka :)

2008-04-27 @ 17:16:27
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: laina

Skönt med kortare arbetsdagar :D

2008-04-27 @ 17:44:41
URL: http://laijnloo.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0