Försvunnen

Tioåriga Engla är fortfarande försvunnen - så hemskt!

Tänk så fruktansvärt för en förälder, att ens barn bara försvinner sådär. Ovissheten måste vara det värsta - att inte veta. Efter att ha lekt med sina kamrater vid en fotbollsplan skulle hon bara cykla hem, en sträcka på drygt 5 km. Mamman hade kontakt med Engla på telefon när hon befann sig 10 minuter hemifrån, och ett vittne hade tom sett henne svänga in på den väg som leder upp till huset. Hon var så glad för att hon skulle få cykla hem ensam för första gången, och så gick det så galet. Mamman önskar att hon bara gått vilse, och det förstår man ju,men polisen misstänker att det kan röra sig om ett bortförande.

Hennes mobil var till en början påslagen, men sedan tystnade den och man söker nu igenom ödehus och stugor i området. Hoppas verkligen att de hittar henne!

image311
Bild från Aftonbladet.



Kommentarer
Postat av: Sara

Nej USCH så hemskt.. åh jag blir alldeles gråtfärdig när jag läser sådant här. Jagg håller mig dig. Hoppas att dem hittar henne!

2008-04-07 @ 09:02:16
URL: http://bysara.blogg.se
Postat av: Natta

idag blir det träffa två kompisar och sen plugga resten av dagen ;P
själv då?

2008-04-07 @ 09:02:29
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Nursen

Känns som att världen har blivit ond mot våra barn, kan knappt läsa om det då jag blir så ledsen och tänker på att det kan hända vem som helst. Vågar inte titta bort ens i lekparken eller på köpcentret för tänk om mitt barn skulle bli bortrövat jag skulle aldrig överleva tror jag. Fin blogg by the way.

2008-04-07 @ 10:09:26
Postat av: sanny

ush, så hemskt. förstår inte hur man kan göra ett litet barn något

2008-04-07 @ 12:21:41
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Therese

Nursen: Nej, det är helt fruktansvärt! Det händer så otroligt mkt nuförtiden. Går inte en dag utan att man läser något i tidningen.
Tack så mycket, roligt att höra!

2008-04-07 @ 12:37:19
Postat av: Denise

De är så jäkla hemskt :( Men man befarar ju d värsta när hon varit borta sålänge. Usch ! hemskt

2008-04-07 @ 16:10:01
URL: http://danajs.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0