Filmen

Ja, nu har vi alltså sett klart filmen Awake!

Jag vill inte avslöja för mycket er som har tänkt att se den, men jag kan berätta lite. Den handlar alltså om 22-årige Clayton (Hayden Christensen) som är arvtagare till sin fars jättelika affärsimperium. Han har dock ett hjärtproblem som gör att han inväntar en lämplig donator som kan ge honom ett nytt hjärta. Hans flickvän Sam (Jessica Alba) spelar naturligtvis en stor roll i det hela, och jag kan säga att allt är inte riktigt som det verkar. Något går snett under den efterlängtade operationen, och just när man trodde att man hängde med så vänds allting upp och ner.

image383


Jag tycker att filmen var helt ok, den var tillräckligt intressant för att man skulle vilja se mer. Nya saker avslöjades hela tiden vilket gjorde handlingen spännande, och man kunde inte vara säker på hur det skulle gå egentligen. Jag hade i alla fall aldrig kunnat förutspå slutet! Kort sagt var den helt ok lördagsunderhållning, men är nog samtidigt en film som det räcker med att se en gång.

Någon mer som sett den? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja turkiet är verkligen populärt, jag skulle vilja åka till thailand, men jag är allergisk mot jordnötter och alla nötter. de använder ju mycket jordnötsolja i maten, är nog inte värt risken, men jag vet inte...

2008-04-13 @ 00:08:06
URL: http://musicofc.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0