Då var man hemma

Vi är precis hemkomna från släktkalaset, riktigt roligt. Som vanligt åt man lite för mycket, haha. Smörgåstårtan var verkligen supergod. Och det blev såklart en hel del prat och skratt. Lillen hade tom en liten kompis i samma storlek att busa omkring med så han hade nog också kul.

Nu blir det lugnt för resten av kvällen för vår del. Ska äntligen börja titta på Into the Blue. Jag är verkligen nyfiken på hur den ska vara. Vad hittar ni på för nåt?

Och som vanligt vill jag tacka för alla era kommentarer - alltid lika roligt att komma hem och ha fått så många : ) Jag ska svara på dem så fort jag får möjlighet! Nu ska vi som sagt bara koppla av lite.

Kommentarer
Postat av: Katta

Nu blir jag avundsjuk, jag älskar smörgåstårta!
Fast som tur ska jag äta det nästan helg, men nu ska jag vara cryface ett tag ^^

2008-04-19 @ 22:55:25
URL: http://fakkors.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0