Brolle Jr

Jag såg precis videon till Brolles låt "Solo i Stockholm". Den var väldigt bra! Ändå sedan jag hörde hans debutsingel "Playing with fire" har jag varit fast. Han har en fantastisk röst! Lyssna på hans nya låt här.

Jag minns när han var här i stan och signerade skivor, jag skyndade mig naturligtvis dit för att få en autograf så fort jag hörde talas om det. Den skivan är en kär ägodel än idag, haha. Jag har faktiskt pratat i telefon med honom en gång också. En kompis i Stockholm som träffade honom bad Brolle ringa upp mig och snäll som han är så gjorde han det såklart! Han frågade lite vad jag gjorde och sådär - tala om att jag var överförtjust!


image256
Bild från. Aftonbladet

Brolle Jr - utan sin fina lugg!

Kommentarer
Postat av: Janna

Hihi jag har hans nummer på min mobil, Åh har både pratat med honom och partat med honom ;) En super skön kille det där!! :D

2008-04-15 @ 17:23:23

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0