Blivande idoler

Har just börjat titta på American Idol just nu, har inte sett det på ett par veckor. Uttagningarna är de bästa, det är alltid väldigt dramatiska livsöden som skildras. Det bästa tycker jag är när det kommer in någon som sjunger så bra att man ryser.

Hundra Höjdare är det sedan också, men jag vet inte om jag ska satsat på en tidigare kväll istället så att man är pigg imorgon på jobbet. Programmet går väl i repris på fredag och jag inte missminner mig? Lillen har nog inget emot att lägga sig tidigt heller, haha. Har varit en tuff dag för honom med.

Hoppas att ni har en bra kväll allihop! Kul att se att man har några trogna läsare kvar fortfarande : )

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vilken är fin favorit i American Idol? Jag tycker alla är faktiskt himla duktiga av de som är kvar...här i Finland har vi faktiskt kommit redan ner till top 7, så det är inte många kvar...

Hur har du annars haft det? Själv har jag gått tydligen somrigt klädd idag, då två stycken kommenterat det, hade capribyxor och pikeskjorta:D Men sen är här nog verkligen varmt...

2008-04-29 @ 19:04:57
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0