Arbetande hund

Så var ännu en arbetsdag avklarad! Gick alldeles utmärkt idag, jag trivs hur bra som helst så det känns riktigt bra. Gjorde inte saken sämre att jag dessutom slutar två timmar innan på onsdag eftersom kommande dag är röd, haha. Blir nog att jag arbetar halva fredagen i alla fall. De flesta är ändå lediga.

 Alla är så trevliga så. Idag hade jag dessutom med mig lillen på kontoret. Han åkte glatt i cykelkorgen och tittade sig nyfiket omkring på väg dit och hem, njutandes av solen. Jag tror minsann han lyckades charma alla på jobbet med, haha.Och två nya hundkamrater fick han med på köpet. Efter lite grymtande skötte han sig riktigt bra, lilleman. Han var duktig, man måste tänka på att det är en helt ny miljö för honom med vilket innebär många främmande intryck. Tror han sover gott i natt i alla fall!

Det gör vi nog båda :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, vad gulligt att han åkte i cykelkorgen. Han hade definitivt charmat mig! :P

2008-04-28 @ 18:39:29
URL: http://glooria.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0