27 dresses

I helgen tittade på vi filmen 27 dresses. Det var faktiskt inte alls längesedan jag hörde talas om den, men efter att jag hört att Katherine Heigl var med så ville jag såklart se den så fort som möjligt! Jag tycker hon är superbra som Izzie i Greys, en jätteduktig skådespelerska (vem minns inte avsnittet där Denny dog, det sorgligaste någonsin!).

Hon var bra i 27 dresses också. Jag tycker att det var en lättsam feel good-film, lite smågullig sådär med en del roliga skämt. Den lämnar dig med ett leende på läpparna och en bra känsla i kroppen, men inte mer än så. Och det är ju precis det man behöver ibland! Vid vissa tillfällen orkar man inte se något djupare än så, bara få lite förströelse för stunden.

Och efter Lake Dead var detta som balsam för själen, en film med människor som verkligen kan titulera sig som skådespelare! Kort sagt kan den här filmen rekommenderas!

image245



Kommentarer
Postat av: SESSAH

aa det är det verkligen :D

2008-04-02 @ 11:08:33
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: Natta

tycker bilden av filmen är så grym snygg :D själv är det en film som kommer ut på fredag tror jag eller vad det var som jag vill se. kommer inte ihåg namnet men den är rolig ;P haha

2008-04-02 @ 11:09:45
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: lina

jag gillade izzie som fan förut, när hon och denny var ett par, och innan de också. men nu när hon är med omalley så börjar jag små ogilla henne lite..

2008-04-02 @ 12:15:48
URL: http://tjjugge.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0